Utility modellen
Can-am Outlander 450 XU 2022
Rotax 450 motoren
Kies voor een eencilinder, vloeistofgekoelde Rotax 450 viertakt. De beproefde Can-Am Rotax-motoren leveren ongeëvenaarde prestaties en vermogen en blijven toch heel betrouwbaar en efficiënt.
Hooggeplaatste luchtinlaten
De luchtinlaat van de motor, CVT-inlaten en CVT-uitlaat zijn bij de Outlander PRO zo hoog mogelijk gepositioneerd ter verbetering van de luchtstroom in natte en modderige rijomstandigheden.
Luxe stoel
De verbeterde stoelbekleding heeft een unieke look en is vervaardigd van dikker vinylmateriaal, waardoor het rijcomfort, de aantrekkelijkheid en de algehele duurzaamheid verbeterd zijn.
Tri-mode dynamische stuurbekrachtiging (DPS)
De tri-mode dynamische stuurbekrachtiging (DPS) biedt eenvoudige stuurbekrachtiging voor de bestuurder en past het niveau aan de voertuigsnelheid aan. Bij lagere snelheden wordt de stuurbekrachtiging verhoogd om de stuurinspanning te beperken en bij hogere snelheden wordt deze verlaagd om een maximaal stuurgevoel voor de bestuurder te behouden. Bovendien kan worden gekozen uit drie standen om te kunnen voldoen aan de voorkeuren van elke bestuurder.
De TTI-achterwielophanging
De enige onafhankelijke achterwielophanging op de markt die de achterwielen verticaal op en neer laat bewegen, in plaats van in een moeizame vlinderbeweging. Het strategische ontwerp van de achterwielophanging zorgt voor een razendsnel reactievermogen, een optimale tractie en een efficiënte overbrenging van het vermogen op de weg. Met schokdempers met een instelbare voorbelasting met 5 standen en een veerweg van meer dan 22 cm handhaaft de Outlander zich prima op ruw terrein en biedt de bestuurder niet alleen comfort, maar ook een goede controle op onverharde wegen
Meerprijs €500,- voor een T-homologatie
Naam | Can-am Outlander 450 XU 2022 |
Prijs | 9.999,- incl. btw kenteken tegen meerprijs mogelijk |
Modeljaar | 2022 |
Garantie | 24 maanden |
Kleur | Groen |
Motortype | 427 cc eencilinder, 4-kleps vloeistofgekoeld, SOHC |
Trekkracht | 590 kg |
Cilinder inhoud | 427cc 38pk |
Aantal cilinders | 1 |
Electrisch | Aanstekertype in console |
Boring x slag | 94 x 61.5 mm |
Brandstofsysteem | 46 mm gasklephuis, 1 Siemens VDO injector |
Startsysteem | Elektrisch |
Stuurbekrachtiging | Tri-Mode DPS™ kent drie stuurinstellingen |
Transmissie | CVT, subtransmissie met hoge en lage gearing, parkeerstand, neutraal & achteruit. Standaard motorrem |
Aandrijfsysteem | Instelbare 2WD/4WD cardanaandrijving met Visco-Lock† voordifferentieel |
Wielophanging, voor | Dubbele A-arm 22.9 cm |
Wielophanging, achter | TTI (Torsional Trailing arm Independent) 22 cm |
Remmen, voor | Dubbele 214 mm geventileerde schijfremmen, hydraulische remklauwen met 2 zuigers |
Remmen, achter | Enkele 214 mm geventileerde schijfrem, hydraulische remklauw met 2 zuigers |
Bandenmaat, voor | 66 x 20.3 x 30.5 cm |
Bandenmaat, achter | 66 x 25.4 x 30.5 cm |
Totale lengte | 211 cm |
Totale breedte | 117 cm |
Totale hoogte | 124 cm |
Zithoogte | 85.8 cm |
Wielbasis | 129,5 cm |
Inhoud brandstoftank | 20,5 liter |
Laadvermogen bagagerek voor | 54.4 kg |
Laadvermogen bagagerek achter | 109 kg |