Utility modellen
Can-am Outlander MAX 570 DPS T 2022
Rotax 570 V-Twin motor
Uitgerust met de 48 pk Rotax 570 vloeistofgekoelde V-Twin-motor met vier kleppen per cilinder en één bovenliggende nokkenas. Deze Can-Am motor biedt het beste vermogen in zijn klasse en is tevens betrouwbaar en efficiënt. Nieuwe Intelligent Throttle Control (iTC) met drie rijstanden voor een dag vol spanning en sensatie onder zware omstandigheden.
Tri-mode dynamische stuurbekrachtiging (DPS)
De tri-mode dynamische stuurbekrachtiging (DPS) biedt eenvoudige stuurbekrachtiging voor de bestuurder en past het niveau aan de voertuigsnelheid aan. Bij lagere snelheden wordt de stuurbekrachtiging verhoogd om de stuurinspanning te beperken en bij hogere snelheden wordt deze verlaagd om een maximaal stuurgevoel voor de bestuurder te behouden. Bovendien kan worden gekozen uit drie standen om te kunnen voldoen aan de voorkeuren van elke bestuurder.
De TTI-achterwielophanging
De enige onafhankelijke achterwielophanging op de markt die de achterwielen verticaal op en neer laat bewegen, in plaats van in een moeizame vlinderbeweging. Het strategische ontwerp van de achterwielophanging zorgt voor een razendsnel reactievermogen, een optimale tractie en een efficiënte overbrenging van het vermogen op de weg. Met schokdempers met een instelbare voorbelasting met 5 standen en een veerweg van meer dan 22 cm handhaaft de Outlander zich prima op ruw terrein en biedt de bestuurder niet alleen comfort, maar ook een goede controle op onverharde wegen
Stalen rek met Linq-snelmontagesysteem
De Outlander MAX modellen hebben zowel voor als achter een stalen rek met een gecombineerd draagvermogen van 163 kg [voor: 54 kg – achter: 109 kg]. Het geïntegreerde LinQ-snelmontagesysteem voor accessoires biedt handige en aanpasbare mogelijkheden voor vrachtvervoer en is te gebruiken met diverse Can-Am rekaccessoires.
*Meerprijs trekker homologatie €700,-
Naam | Can-am Outlander MAX 570 DPS T 2022 |
Prijs | 11.199,- incl. btw |
Modeljaar | 2022 |
Kenteken | T3b |
Garantie | 24 maanden |
Kleur | Oranje |
Motortype | 499.6 cc V-Twin 8-kleps (4 kleppen/cil.) vloeistofgekoeld, SOHC |
Trekkracht | 590 kg |
Cilinder inhoud | 570cc 48pk |
Aantal cilinders | 2 |
Electrisch | Aanstekertype in console |
Boring x slag | 82 x 47.3 mm |
Brandstofsysteem | 46 mm gasklephuis, 2 Siemens VDO injectoren |
Startsysteem | Elektrisch |
Stuurbekrachtiging | Tri-Mode DPS™ kent drie stuurinstellingen |
Transmissie | CVT, subtransmissie met hoge en lage gearing, parkeerstand, neutraal & achteruit. Standaard motorrem |
Aandrijfsysteem | Instelbare 2WD/4WD cardanaandrijving met Visco-Lock† voordifferentieel |
Wielophanging, voor | Dubbele A-arm |
Wielophanging, achter | TTI (Torsional Trailing arm Independent) |
Veerweg voorwielophanging | 22.9 |
Veerweg achterwielophanging | 22 |
Remmen, voor | Dubbele 214 mm geventileerde schijfremmen, hydraulische remklauwen met 2 zuigers |
Remmen, achter | Enkele 214 mm geventileerde schijfrem, hydraulische remklauw met 2 zuigers |
Bandenmaat, voor | 63.5 x 20.3 x 30.5 cm |
Bandenmaat, achter | 63.5 x 25.4 x 30.5 cm |
Velgen | 12 inch gegoten aluminium |
Totale lengte | 211 cm |
Totale breedte | 116,8 cm |
Totale hoogte | 124 cm |
Zithoogte | 85.8 cm |
Wielbasis | 129,5 cm |
Inhoud brandstoftank | 20,5 liter |
Laadvermogen bagagerek voor | 54.4 kg |
Laadvermogen bagagerek achter | 109 kg |