Side by Side

Can-Am Maverick TURBO RR XRC 2021

72" breed voor ultieme prestaties

Hoever komen onze engineers? Met een breedte van 72 inch maakt de X rc Turbo R maximaal gebruik van de succesvolle geometrie dankzij high-performance ophanging, wielen en banden, geselecteerd om u volledige controle te geven over uw voertuig. Als u over open terrein wilt crossen en daarbij graag de grenzen van de stabiliteit opzoekt, dan is dit de machine voor u.

195 pk Rotax® ACE turbomotor met intercooler

Ontmoet de koning onder de side-by-side motoren, de nauwkeurig ontworpen em. toonaangevende 3-cilinder Rotax ACE motor. Zijn 195pk bij 7.500 omw/min en koppel van 124 lb-ft bij 6.500 omw/min zorgen voor duizelingwekkende snelheid op elk terrein. Vertel het uw vrienden: 0-60 in slechts 4,4 seconden*.
*Op basis van interne tests van BRP.

Sperbaar voordifferentieel

De Can-Am-exclusieve Smart-Lok™* technologie is de nieuwe norm voor nog meer aandrijfkracht op ruw terrein. Een tijdens het rijden volledig sperbaar voordifferentieel met elektronisch geregelde automatische modi of via een druk op de knop voor vooringestelde, intelligente settings aangepast op uw rijstijl. Door gebruik te maken van een reeks aan ingangssignalen zal de "Smart Mode" direct zorgen voor vergrendeling bij de juiste belasting op het juiste moment. Nooit eerder hadden bestuurders zoveel aandrijfkracht ter beschikking tijdens het op lage snelheid manoeuvreren om het voertuig optimaal te kunnen positioneren, waardoor de Maverick X rc Turbo R eerder dan welk ander voertuig dan ook gegarandeerd een gevoel van vertrouwen geeft.

Geavanceerde luchtstroomdynamica

Met een inlaat en uitlaat die zijn afgestemd op maximaal vermogen, optimale efficiëntie en snelle gasrespons, heeft de Can-Am Maverick nooit een tekort aan prestaties. Drie grote, tactisch geplaatste inlaten voorzien de motor en het CVT-systeem van schone lucht en houden de temperatuur laag, met een sportuitlaat aan de achterzijde om de Rotax ACE motor te laten brullen.

QRS-X transmissie

Het compacte, high-performance QRS-X CVT-systeem is gekalibreerd om met de turbo samen te werken en vrijwel elke vertraging te elimineren, zonder dat schakelen of koppelonderbreking u afremt. De grote aandrijving — een lange, brede en dikke riem — is ons meest robuuste 3-poelieontwerp tot nu toe.

TTX-wielophanging met toonaangevende veerweg

De geheel nieuwe TTX-wielophanging van BRP met een veerweg van 50,8 cm beschikt over een trailing-arm die zelfs bij een topvrachtwagen niet zou misstaan, en drie verbindingsstangen speciaal voor het controleren van camber tijdens het voortdurend leveren van een optimale geometrie, zelfs bij een grotere veerweg. Het resultaat? Ongeëvenaarde vermogensoverdracht naar de wielen, praktisch geen bumpsteer, nauwkeurige stuurrespons en meer vertrouwen op hogere snelheden

Op races geïnspireerde bescherming

Oprolbare 4-puntsgordel standaard. Halve deuren en aluminium dak standaard. De sleepogen vóór en achter en beschermbalk vóór zijn eveneens standaard, voor de meest uitgebreide bescherming tijdens het rijden over rotsachtig terrein.

Uiterst responsieve 30 inch Maxxis Liberty banden

In vergelijking tot de andere verbeteringen aan de Maverick zijn de nieuwste 30 inch Maxxis Liberty banden op 14 inch aluminium beadlock velgen een relatief kleine upgrade, maar hun grof profiel en stevige constructie vormen wel de basis om de mogelijkheden van de X rc verder dan ooit tevoren te verleggen op extreem ruw terrein.

High-performance lier

Een 2.041 kg sterke lier met synthetisch touw bevestigd op de voorbumper verleent de X rc de kracht om zichzelf en uw concurrenten los te trekken uit ruw terrein.

Beschermplaten voor maximale bescherming

Voorzien van robuuste beschermingsmiddelen, van HMW beschermplaat tot UHMW rocksliders en HMW bescherming onder het differentieel en HMW beschermers voor de ophanging, beschikt de X rc Turbo R over overbouwde HMW onderdelen op de plekken waar u die het hardst nodig heeft.

Leverbaar vanaf december 2020

Naam Can-Am Maverick TURBO RR XRC 2021
Prijs 33.799,- incl. btw
Modeljaar 2021
Kenteken Niet mogelijk
Garantie 24 maanden
Kleur Chalk Grey & magma Red
Motortype 900 cc turbocharged driecilindermotor, vloeistofgekoeld met geïntegreerde intercooler en luchtfilter met hoge prestaties
Cilinder inhoud 900cc 195pk
Aantal cilinders 2
Brandstofsysteem Intelligent Throttle Control (iTC ™) met elektronische brandstofinjectie (EFI)
Stuurbekrachtiging Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS ™) met hoog koppel
Transmissie Quick Response System X (QRS-X) CVT met hoge luchtstroom, L / H / N / R / P
Wielophanging, voor Op een trofee-truck geïnspireerde A-arm met dubbele boog en stabilisatorstang
Wielophanging, achter 4-link Torsional Trailing-arm X (TTX) met stabilisatorstang en gebogen onderste schakels
Type schokdempers voor FOX † 2.5 PODIUM RC2 † Piggyback met bypass, compressie met dubbele snelheid en afstelling van rebound
Achterwielophanging/schokbrekers FOX † 3.0 PODIUM RC2 † extern reservoir met bypass, compressie met dubbele snelheid en afstelling van de rebound
Remmen, voor Dubbele geventileerde schijfremmen van 262 mm
Remmen, achter Dubbele geventileerde schijfremmen van 248 mm
Bandenmaat, voor Maxxis Liberty † 32 x 10 x 15 inch
Bandenmaat, achter Maxxis Liberty † 32 x 10 x 15 inch
Wielbasis 259,1 cm
Inhoud brandstoftank 40 l

Utility modellen Bekijk alle Utility modellen >>
Modeljaar: 2021
Prijs: € 12.799,- incl. btw
Modeljaar: 2020
Prijs: € 10.899,- incl btw
Modeljaar: 2021
Prijs: € 16.599,- incl. btw
Modeljaar: 2021
Prijs: € 17.699,- incl. btw*
Utility modellen Bekijk alle Utility modellen >>
Modeljaar: 2021
Prijs: € 12.799,- incl. btw
Modeljaar: 2020
Prijs: € 10.899,- incl btw
Modeljaar: 2021
Prijs: € 16.599,- incl. btw
Modeljaar: 2021
Prijs: € 17.699,- incl. btw*
Nieuwsbrief