Side by Side

Can-Am Traxter PRO HD10 T 2019

Robuuste Rotax motoren

De 72 pk Rotax HD10 V-Twin is speciaal afgesteld voor zwaar werk en levert een koppel van 82 Nm, met piekkoppel bij lagere toerentallen, voor een optimaal vermogen bij recreatief gebruik.

Ontworpen voor precisie

De dynamische stuurbekrachtiging (DPS) is ontworpen voor professioneel gebruik, maar beschikt ook over het befaamde Can-Am reactievermogen voor recreatieve toepassingen. Met DPS kan de bestuurder bij lagere snelheden en in lastiger terrein met meer gevoel sturen. Bovendien is de bekrachtiging gekoppeld aan de snelheid: hoe langzamer u rijdt, des te meer bekrachtiging u krijgt.

Chassis met hoge stijfheid

lles begint met de constructie: De Traxter is een uiterst krachtig off-road voertuig en een echt werkpaard dat gebruik maakt van een volledig nieuw chassis met technologieën uit de autosector en fabricatietoleranties die in lijn liggen met moderne pick-ups. Door uiterst sterk HSLA-staal wordt een steviger ontwerp verkregen, zodat zware werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd. De engineers van Can-Am hebben het Traxter frame de nieuwe intensieve gebruikstestcyclus op de proefterreinen voor winter en zomer laten doorlopen om de duurzaamheid te waarborgen — en dat is te merken.

Meer controle

Het Visco-Lok† voordifferentieel gecombineerd met het sperbaar achterdifferentieel* biedt een aandrijfsysteem met 4 rijstanden voor meerdere keuzes voor verschillende terreinen of taken. Gebruikers kunnen via afzonderlijke tuimelschakelaars voor en achter kiezen tussen een 2x4 open achterdifferentieel voor krappe bochten en bodembescherming, een 2x4 sperbaar achterdifferentieel voor verbeterde 2WD-aandrijving, een 4x4 open achterdifferentieel voor een grotere manoeuvreerbaarheid in zwaar terrein en een 4x4 gesperd achterdifferentieel voor maximale aandrijving. Het achterdifferentieel is tandwiel-op-tandwiel gekoppeld aan de transmissie voor een betere respons, is onderhoudsvrij, heeft een betere efficiëntie en telt minder onderdelen.
*Sperbaar achterdifferentieel leverbaar op geselecteerde modellen.

TTA Achterwielophanging

De zware TTA-achterwielophanging (Torsional Trailing A-arms) van de Traxter is speciaal ontworpen voor professioneel en recreatief gebruik, biedt een veerweg van 25,4 cm voor een soepele rit in elk terrein. Het ontwerp biedt optimaal comfort en optimale wendbaarheid onder alle omstandigheden dankzij het ontbreken van wielvlucht.

Veelzijdige laadbak

De zeer duurzame laadbak heeft een laadvermogen van 454 kg en is eenvoudig te kantelen. Strategisch geplaatste uitrustingsdetails zijn onder andere uitsparingen van 18,9 l, geïntegreerde ankers op de zijwanden en verschillende sjorpunten voor extra gemak. Consumenten kunnen de box opdelen met behulp van de geïntegreerde uitsparingen om de grote bagagebox volledig te optimaliseren. De box biedt ruimte voor 1x3 en triplex verdeelstukken en verlengingen voor de laadbakwand om de totale afmetingen van de laadbak te vergroten. De stevige achterklep is bovendien bestand tegen normale agrarische bedrijfsactiviteiten en fungeert als een stoel tijdens de lunchpauze (maximaal gewicht 113 kg).

Geïnspireerd door pickup-trucks

De VERSA-PRO zitbank is geïnspireerd op pick-up trucks en heeft een 40/20/40-ontwerp. Er kunnen met gemak drie volwassen op plaats nemen en dankzij het design is de instap van de cabine optimaal. De bekleding van vinyl is duurzaam en slijtvast. De bank kan worden weggeklapt om meer laadruimte te verkrijgen. De speciaal door Can-Am ontworpen neerklapbare middenconsole met twee bekerhouders zorgt voor ruimte in de cabine. 

Voorbereid op een cabine

De stevige stalen veiligheidskooi is ontworpen in combinatie met de Can-Am cabine en originele accessoires om de beste afwerking en de beste naadloze integratie in de industrie te waarborgen. Het voorste gedeelte van de kooi is zo ver mogelijk naar voren verplaatst om de zichtbaarheid en de instap/uitstap van de cabine te verbeteren.

Naam Can-Am Traxter PRO HD10 T 2019
Prijs 21.399,- incl. btw
Modeljaar 2019
Kenteken T1
Garantie 24 maanden
Kleur Hyper Silver
Cilinder inhoud 1000cc
Aantal cilinders 2

Utility modellen Bekijk alle Utility modellen >>
Modeljaar: 2018
Prijs: € 4200,- excl. btw
Modeljaar: 2019
Prijs: € 9.499,- incl. btw
Modeljaar: 2018
Prijs: € 10.799,- incl. btw kenteken tegen meerprijs mogelijk
Modeljaar: 2019
Prijs: € 16.199,- incl. btw
Utility modellen Bekijk alle Utility modellen >>
Modeljaar: 2018
Prijs: € 4200,- excl. btw
Modeljaar: 2019
Prijs: € 9.499,- incl. btw
Modeljaar: 2018
Prijs: € 10.799,- incl. btw kenteken tegen meerprijs mogelijk
Modeljaar: 2019
Prijs: € 16.199,- incl. btw
Nieuwsbrief