Quad Sportmodellen
Yamaha YFM 700R SE 2022
Prijzen
Yamaha YFM 700R SE 11.599,- incl. btw (zonder kenteken)
Yamaha YFM 700R SE 16.589,- incl. btw en BPM incl. auto kenteken (L7E)
Ergonomisch ontwerp
Het besturen van een ATV is een plezierige lichamelijke activiteit waarbij een ongewone combinatie van spieren wordt gebruikt. Alle ATV's van Yamaha zijn ontworpen met het oog op eenvoud, betrouwbaarheid en comfort. Het ontwerp van de voorkant zorgt voor voldoende bewegingsvrijheid, zonder dat dit ten koste gaat van het gestroomlijnde design van de YFM700R.
Vijfversnellingsbak met achteruit
Het aanzienlijke potentieel van de nieuwe krachtige motor van de YFM700R wordt optimaal aangevuld door de soepel en trefzekere schakelende vijfversnellingsbak. Ongeacht de terreinomstandigheden biedt deze duurzame versnellingsbak en soepele meervoudige plaatkoppeling u volledige controle, en met de achteruitversnelling kunt u in krappe situaties manoeuvreren.
Volledig instelbare voor- en achtervering
De van een lange veerweg voorziene voorwielophanging is in de fabriek zodanig ingesteld dat u op ieder terrein optimaal kunt genieten van een vertrouwd en soepel rijgedrag. Mede door de nieuwe 22-inch voorwielen worden de schokken nog beter geabsorbeerd. Daarnaast zorgt de nieuwe achterwielophanging en de geoptimaliseerde dempinginstelling voor ruim voldoende tractie en ontspannen rijgedrag.
Groot vermogen, enorm koppel
De viertakt ATV's van Yamaha leveren een hoog koppel, ook bij lage toerentallen, voor enorm veel trekkracht onder zelfs de allerzwaarste omstandigheden. De YFM700R krachtbron genereert krachtig aanspreekbaar vermogen en een hoog koppel. Het geavanceerde brandstofinjectiesysteem zorgt voor een lager brandstofverbruik en minder uitstoot.
Naam | Yamaha YFM 700R SE 2022 |
Prijs | Vanaf 11.599,- incl. btw kenteken tegen meerprijs mogelijk |
Km stand | - |
Modeljaar | 2022 |
Garantie | Vraag naar de voorwaarden |
Kleur | Diverse kleuren |
Motortype | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Cilinder inhoud | 686cc |
Aantal cilinders | 1 |
Boring x slag | 102,0 mm x 84,0 mm |
Compressieverhouding | 9,2 : 1 |
Smeersysteem | Dry sump |
Brandstofsysteem | Electronic Fuel Injection, single throttle body, Mikuni 44EHS |
Ontstekingssysteem | 32 – bit, ECU |
Startsysteem | Elektrisch |
Transmissie | 5 versnellingen & 1 achteruit, Nat, meervoudige plaatkoppeling |
Aandrijfsysteem | 2WD |
Eindoverbrenging | Sealed X-ring chain, Excentrische afstelling |
Wielophanging, voor | Onafhankelijke dubbele wieldraagarm, twin tube gas shock, with 5-way spring preload adjustment, 230 mm slag |
Wielophanging, achter | Gegoten aluminium achterbrug, piggyback gas pressure shock, Schroef verstelbare veervoorspanningsysteem, 256 mm slag |
Remmen, voor | Geventileerde remschijf met tweezuigerremklauw op elk wiel |
Remmen, achter | Geventileerde remschijf met tweezuigerremklauw |
Bandenmaat, voor | Maxxis MS13, AT22x7-10 |
Bandenmaat, achter | Maxxis M979Y, AT20x10-9 |
Totale lengte | 1.845 mm |
Totale breedte | 1.170 mm |
Totale hoogte | 1.130 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Wielbasis | 1.280 mm |
Grondspeling | 113 mm |
Inhoud brandstoftank | 11 Liter |